کد خبر: 182314
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱

سری مسابقات انفرادی سوپرتروفئو که هم‌اکنون ۸ ساله شده در اروپا، آسیا و آمریکای شمالی برگزار می‌شود. مسابقات خاورمیانه از همان فرمت مشابه پیروی خواهند کرد البته تنها کمی کوتاه‌تر خواهد بود. این مسابقات در سه دور و در امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.

به گزارش اخبار خودرو ،شاید لامبورگینی آن پس زمینه‌ی خاص رقبا را در مسابقات موتوری نداشته باشد اما این امر لامبورگینی را از گسترش رویداد سوپرتروفئو در سرتاسر جهان بازنمی‌دارد. در حقیقت این نوعی از موفقیت است که کمپانی چهارمین مسابقات قهرمانی منطقه‌ای خود را این بار در خاورمیانه به راه می‌اندازد.

۴۴۹۰۳۰-۵۳۸x358

سری مسابقات انفرادی سوپرتروفئو که هم‌اکنون ۸ ساله شده در اروپا، آسیا و آمریکای شمالی برگزار می‌شود. مسابقات خاورمیانه از همان فرمت مشابه پیروی خواهند کرد البته تنها کمی کوتاه‌تر خواهد بود. این مسابقات در سه دور و در امارات متحده عربی برگزار خواهد شد. اولین سری از این مسابقات از نهم تا یازدهم فوریه در پیست یاس مارینای ابوظبی برگزار خواهد شد و دورهای بعدی نیز دو هفته‌ی بعد در Autodrome دبی و طراحی متفاوت پیست ادامه خواهد یافت. تصور اینکه در آینده شاهد برگزاری و گسترش این مسابقه در پیست گرندپری بحرین، پیست Losail قطر و حتی استانبول پارک ترکیه باشیم سخت نیست. این سری مسابقات کوتاه در ماه‌های فصل زمستان برگزار می‌شود و همین امر به راننده‌ها اجازه می‌دهد تا از دیگر نقاط جهان نیز در مسابقات شرکت داشته باشند. این سری از مسابقات منحصراً با شرکت لامبورگینی هوراکان LP620-2 سوپرتروفئو برگزار می‌شود. این خودروی بر پایه‌ی نسخه‌ی جاده‌ای هوراکان ساخته شده اما قدرت بیشتری داشته و از تجهیزات خاص پیست در آن سود برده شده است. هر راننده بر مبنای مهارت‌ها و تجارب خود طبقه‌بندی می‌شود. نیازی به گفتن نیست که برنده‌ی مسابقات سوپرتروفئوی خاورمیانه در رخداد نهایی جهانی شرکت خواهد کرد. [gallery ids="182321,182322,182323,182324,182325,182326"] منبع:پدال

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =